miki
Dobrý den,mám problém,jsem těhotná-asi 7 týden,přítel se přiznal,že před dvěma měsíci šňupal pervitin.Může to mít vliv na dítě?Jak dlouho musí být člověk čistej, aby to nemělo vliv na dítě?Děkuju za odpověď

Odpověděl:
Dobrý den, pokud váš přítel experimentoval s pervitinem nějakou dobu před vaším otěhotněním, nemělo by to mít na zdraví vašeho dítěte vliv. Důležitý je zdravotní stav matky - tedy vás. I když je samozřejmě optimální, aby před plánovaným otěhotněním několik měsíců abstinoval také otec dítěte. Nicméně své obavy můžete konzultovat se svým gynekologem, který na základě příslušných vyšetření bude schopen případná rizika vyloučit. Jen mě v souvislosti s vaším dotazem napadá, jestli víte jistě, jak to má přítel s pervitinem nyní. Ono totiž zakládat rodinu a vychovávat dítě s někým, kdo si "ulítává" na pervitinu, může být do budoucna poměrně problém. No, držím palce, ať je to všechno v pořádku:)