kam na detox
Patricie
Dobrý den, prosím poradte, kam na detox a posléze do léčebny, chci se zbavit závislosti, přes pět let heroin v současnosti subotex. Kde by mne vzali co nejdříve? Děkuji za odpověd

Odpověděl:
Dobrý den, Patricie. Na vašem místě bych zašla do nejbližšího kontaktního centra. Nejenom, že budou mít přehled, jak jsou na tom s čekacími dobami nejbližší detoxy, ale budete tam moci probrat i své představy o léčbě, kterou vám také pomohou zprostředkovat. Vzhledem k tomu, co o sobě píšete, bych jako optimální variantu asi viděla léčbu v pořadí detox - krátkodobě léčebna a následně terapeutická komunita. Ale určitě bude nejlepší, zajít to probrat osobně. Seznam Kontaktních center dle regionu (ale i detoxů, léčeben, komunit atd.) najdete na stránkách www.drogy-info.cz, vpravo, v rubrice Mapa pomoci. Kdyby s tím byly nějaké problémy, klidně se znovu ozvěte. Držím palce, ať zvládáte a přeji hodně sil:)