Zavislost na TRAMALU
Miňooo
Dobry den mam taky to problem som zavisly na tramalu,berem ho uz cca 1.5roka ,zacalo sa to vsetko tak ze dostal som sa do zlej partii tam sa to dost casto bralo ,tak som to samozrejme skusil aj ja ,bral som to 1 den tak 3 dni rak tizen,mesiac...a az do teraz beriem ho v dost visokych davkach ,cca dene rano ,poobede,vecer dokopi zoberem 600kvapky,uz ma aj 4krat zobrala sanitka ,vtedy som zobral 780kvapky tramabene,ako nezobral som vsetky naraz to nie o 4tej som si dal 300 tak o hodinu nato mi slabo to ucinkovalo dal som si este 300 a o 2 hodini este 180 tak uz pametam len nato ako som sa prepudzal a ludia aj sanitka primne,bol som aj na psichiatrickom lieceny bol som tam mesiac,celkovo mi to tam pomohlo ale ked som prisiel domov ,zase som siahol po tramale a zase ho berem,ale uz v malich davkach vecer rano 150kvapky a vecer 100 ,a ked nezoberem aspon jeden den tak su tu abstinencne priznaky,nespavost,potim sa ,je mi zle , a na psichiatriu uz nechcem ist ani za svojim doktorom ,pevne som sa rozhodol ze KONEC S TRAMALOM,viem ze lahke je to povedat a tazsie dodrzat ,ale tak verim si,velmy vas prosim aby ste mi napisaly ako sa zbavym abstinencnych priznakoch ,lebo to sa uz neda vydrzat vopered Dakuj s pozdravom Mino

Odpověděl: Jakub Minařík
Jestli tomu správně rozumím, tak jste nyní na dosi 100 mg tramalu retard večer a 150 kapek ráno, ano? Tedy, napřed vysaďte ten večerní - týden berte večer 50 mg a pak ho vysaďte úplně a berte 100 kapek ráno a 50 večer. Dále redukujte denní dávku o 15 kapek týdně: 1. týden 100-0-50 2. týden 90-0-45 3. týden 80-0-40 ... Až budete na 15 kapkách, vysaďte. Ve vysazení vám pomůže Meduňka lékařská (Mellisa officinalis) - zklidňuje, pomáhá usnout, pijte klidně celý den, hlavě odpoledne a večer. Máta peprná (Herba menthae pip.) zklidňuje žaludek a trávící trakt, pijte 3x denně. Dále Magnesium, vitaminy skupiny B - doporučuji Magne B6, vitamin B1 a nějaký multivitamin, klidně i s minerály, ale ne šumivý, dráždí trávící trakt. Kupte si kolo a nebo kecky, sportujte, dodržujte pravidelný režit - ve stejnou dobu vstávat, chodit spát, jíst zdravě, ... Pozor na alkohol. Snadno vyměníte jedno narkotikum za druhé!! A napište, jak vám to jde. Držím palce. :-)