skorpík
Jsem 5 let závislá na diazepamu,beru 2x denně 10 mg,dá se tento stav léčit ambulantně?Kde ve zlínském kraji prosím najdu někoho s kým bych to mohla konzultovat,pokud možno anonymně..děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Vysadit se to dá jistě i ambulantně. Pokud léky dostáváte na předpis, bylo by optimální, kdyby vám je vysadil lékař, který vám je předepisuje. Bude vědět jak (obvykle se redukuje dose o 30% týdně do ztracena). Teď však nastává otázka, zda léky dostáváte na předpis a nebo si je ordinujete sama. Napište, tak jak tak, pokusil bych se vám s vysazením pomoci. Jinakl kontakt ve Zlínském kraji je asi problém, anonymní dvojnásob. Jestli by nebylo možné někam dojet, co takhle Brno, to je celkem dosti anonymní. i když kontakt anonymní nebude.