Fetak?
beran
Dobry den, chtela jsem se zeptat, poradit. Muj snoubenec byl v minulosti zavisly na pervitinu a automatech, lecil se. Vse vypadalo dobre, ale vcera to nevydrzel a dal si davku i automaty. Bohuzel to udela tak 1-2x do roka. Mame se brat a ja nevim jestli je to spravne. Nechci aby se to neopakovalo. Ale nechci ho opustit. Prosim pomozte. Dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, s tak závažným rozhodnutím Vám nikdo po internetu nepomůže, je to jen na Vás. Pokud si ale nejste jistá, doporučovala bych dohodnout se se snoubencem na společné návštěvě poradny pro drogové závislosti, kde byste si mohli vyjasnit, jaké místo ve vašem vztahu má jeho závislost, jaké máte představy ohledně toho do budoucna atd. Určitě bych situaci nepodceňovala. Pokud má tendenci relapsovat, znamená to, že nemá ještě svou závislost zvládnutou a vyřešenou a mohlo by se stát, že ve vypjaté situaci pak spadne do drog zpátky.