nevěřím synovi
IVIK
Jak mám zjistit zda můj syn bere drogy nebo jiné látky.CHová se prinejmenším podivně žije na dluh ,argumentům rodičů se směje celé dni dokáže prospat noci probdít a s jídlem je to podobně nic a nebo moc. Nevim jak s nim navázat kontakt posledni rok se stupnuje jeho laxnost ke všemu co se nedá zpeněžit. Mám strach,že žije v bludu a nevi jak ven a přitom to nechce řešit. Jak mu mám pomoct. Je mu 21let a rady rodičů mu připadají směšné. Prosím pomozte udělám cokoli.

Odpověděl: Eva Formánková
Dobrý den, omlouvám se za zpožděnou odpověď, byla jsem na dovolené. Nejsem si jistá, zda by ve Vaší situaci byla efektivní pouhá rada přes internet, doporučila bych Vám rozhodně osobní kontakt. Píšete, že se Váš syn chová podivně, toto chování konkrétně nepopisujete. I kdybychom si ale byli jisti, že Váš syn drogy užívá, bylo by zapotřebí znát více detailů o Vaší situaci, abychom mohli nalézt přijatelné řešení. Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit přímo na mě - telefon na Poradnu pro rodiče je 739 268 527, a zde si domluvit schůzku, pokud ne, můžete se i tak ozvat, můžeme Vaši situaci zkonzultovat, a nalézt kontakt v místě Vašeho bydliště. Jestliže tato možnost pro Vás není přijatelná, nebo pro ni ještě nejste stoprocentně rozhodnutá, zkuste mi o Vaší situaci napsat víc, můžeme se pokusit něco vymyslet. Rozhodně ale oceňuji Vaše rozhodnutí začít situaci nějak řešit. Dle toho, co popisujete, se situace vyvíjí k horšímu, takže bude asi zapotřebí nějakých změn k jejímu řešení. Zdraví a hodně sil přeje Eva Formánková.