C
Dobrý den, Měla jsem přítele,se kterým jsem měla nechráněný pohlavní styk,avšak bez nějakých nebezpečných praktik.Ted s ním už nejsem přes půl roku,ale zjistila jsem,že než byl se mnou měl styk s nejakou narkomankou,a chci se tedy zeptat,jestli si muzu nechat udelat testy na aids a zloutenky aniz by o tom vedeli rodice.Je mi 17.A popřípadě kde se dá testovat v čb,a jestli se za testy platí...Jeste jak dlouho trvá od provedení testu než se dozvím výsledky,dekuji.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, testy by vám měl udělat buď gynekolog, nebo Vás na ně může poslat i praktický lékař. Ani jeden by rozhodně neměl nic sdělovat rodičům, ale sama musíte posoudit, nakolik jim věříte. Také je možné jít na testy na hygienickou stanici, tam je obvykle také provádějí, ale raději to předem ověřte telefonem. (Na Sadech 25, 370 71 České Budějovice, Tel.:387 712 111). Pokud ne, alespoň Vám poradí, kam ve městě zajít. Co se týče platby za testy, je to věc každého zařízení. Výsledky byste se měla dozvědět zhruba do týdne, ale také se to velmi liší.