makovina
jája
chtěla bychse zeptat,našla jsem několikrát u dcery odvar z usušených makovic,nemohu nikde nic o tom na internetu najít.Co to pro ni obnáší??Je to návykové??Jaké to má účinky.Děkuji..

Odpověděl: Jakub Minařík
Odvar z makovic obsahuje morfin a v zásadě problematika nadužívání makového odvaru je stejná jako u jiných opiátů, například morfinu, heroinu, metadonu, ... Existuje riziko vzniku závislosti se všemi důsledky, na výrobu odvaru za účelem výroby opojného nápoje se vztahují zákony - v zásadě je to stejné jako výroba pervitinu, ... Link na článek o opiu najdete zde: http://www.drogovaporadna.cz/rubrika.php?rubrika=54 No, asi ještě napíšete. Taky možná budete chtít nějaký kontakt na poradnu kde byste si mohla o problému promluvit. Pak napište odkud jste. :-)