Nediferencovaná schizofrenie
coolboy
Tato forma schizofrenie mi byla definována před třičtvtě rokem. Hlavním faktorem byla konzumace marihuany v nemalé míře. Chtěl jsem svůj stav vyléčit marihuanou a to jsem neměl dělat.Myslíte si že může nemoc někdy odeznít?Nemám halucinace.

Odpověděl: Jakub Minařík
Schizofrenie je vážná diagnosa, v oblasti psychiatrie patří mezi ty horší. Nemoc může odeznít, resp. dosáhnout remise, tedy vymizení symptomů a další ataka nemusí již nikdy nastat. Mohou se však ataky vracet, ... V zásadě se jedná o onemocnění, u kterého lze kontrolovat jeho příznaky a je potřeba s tím tak počítat. To, čemu říkáte odeznění ,je vývoj pravděpodobný asi ve 20-30%. Z mé zkušenosti se zdá, že onemocnění která jsou způsobené nadužíváním halucinogenů mají lepší prognosu. Nu, užívejte nadále léky a buďte trpělivý. Je to spíše na roky, než na dny a týdny.