Gembler 2
JoO9
Gembler JoO9 (12.04.2008 13:16) Prosím, existuje nějaká léčebna zvlášť pro gemblery? Můj syn 27 let je ochoten svoji závislost léčit, prosím, pomozte mi, nevím kam se mám obrátit. Bára Orlíková (15.04.2008 12:03:12) Zdravím Vás. Léčebné programy pro gamblery (patologické hráče) jsou obvykle součástí léčby závislostí v psychiatrických léčebnách. Nicméně problém v synově případě by mohla být ta další diagnóza, o níž píšete v poznámce. Předpokládám, že vzhledem k této diagnóze syn dochází pravidelně ke svému psychiatrovi. Myslím, že by bylo ideální, pokud by se on (nebo Vy) mohl poradit se svým ošetřujícím lékařem o tomto problému a vhodné léčbě. Pokud byste chtěla kontakt na léčebny, kde je možné absolvovat léčbu závislosti včetně gamblingu, tak napište, odkud jste a já bych Vám mohla doporučit nějaké vhodné kontakty a mohla byste pak podmínky léčby konzultovat (telefonicky) přímo v konkrétní léčebně. Pokud syn je k léčbě motivovaný, tak máte první krok za sebou. Zatím přeji hodně štěstí. _________________________________________Odpověď:_______________________________ Paní Báro Orlíková odpověděla jste mi, že mám uvést bydliště, jsme ze Zábřehu na Moravě.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, posílám kontakty na léčebny ve Vašem regionu, kde by bylo možné absolvovat léčbu ze závislosti: Psychiatrická léčebna a terapeutická komunita Bílá Voda, 790 69 telefon: 584 413 208 MUDr. Petr Jeřábek, Ph.D. http://www.pl.bila.voda.jesenicko.cz Psychiatrická léčebna (včetně ambulance) Olomoucká 173, Šternberk, 785 01 telefon: 585 085 111 prim.MUDr. Jiří Martinů http://www.plstbk.cz Dále posílám kontakty na ambulantní léčebné programy, pokud by pro Vás byly dostupné. Případně je možné navštívit ambulanci, zkonzultovat situaci a spolu s odborníkem najít vhodný typ léčby pro syna. Centrum krizové intervence Ambulantní program Dolní náměstí 33, Olomouc, 772 00 telefon: 585 223 737 MUDr. Libor Gronský Ambulance AT při fakultní nemocnici I. P. Pavlova 12, Olomouc, 775 20 telefon: 588 444 618 MUDr. Jarmila Šmoldasová Protialkoholní a protitoxikomanická poradna Ambulantní program Školská 13, Zábřeh, 789 01 telefon: 583 411 946 MUDr. Karel Kunčar Také posílám kontakt na poradnu, která poskytuje i poradenské služby rodičům a blízkým závislých, kde by bylo možné získat informace, radu a podporu pro Vás (třeba i v průběhu synovi léčby) Poradna a ambulance pro uživatele drog, gamblery, rodiče a osoby blízké o. s. Podané ruce Sokolská 41, Olomouc, 779 00 telefon: 585 220 034; 773 996 916 Mgr. Miroslav Charvát http://www.podaneruce.cz Přeji Vám i synovi hodně štěstí.