Proč jsem takovej zmrd!!!!?
Alca Pone
Již dva roky se nacházím ve společnosti lidí, kteří provozují dětskou pornografii. Nemohu se z tohoto bludného kruhu vymotat!! Při pokusu o útěk mě fyzicky týrají!! Tyto dva roky jsem závislí na heroinu, a tak ani nevím kčemu by mi útěk pomohl.

Odpověděl: Martin Hulík
Jak moc se na tom podílíte, víte jenom vy. Každopádně se na tom podílíte už jenom tím, že o tom delší dobu víte a nepřekazil jste to. Pokud nejste zrovna oběť, což mi z toho, co píšete, není úplně jasné. Marně si snažím vybavit větší svinstvo, než je dětská pornografie. Ale to si asi uvědomujete a tak název vašeho dotazu je mi celkem sympatický. Taky je mi jasné, že závislost na heroinu je pro vás v této situaci trochu hendikep.
Proč utéct. Za prvé vám to uvolní ruce k tomu, abyste mohl svobodněji zacházet se svým životem, možná přemýšlet o léčbě ze závislosti, vyrovnat se s minulostí a začít žít jako normální člověk (i když je to teď možná těžko představitelné). Za druhé, můžete pomoci těm dětem, které už teď mají zpackaný život a předejít utrpení dalších. Když to uděláte, budete chlap a hrdina a to už vám nikdy nikdo nevezme.
Mám návrh: když se rozhodnete svědčit proti těm lidem, nabízím vám bezplatně dobrý právnický servis a veškerou podporu, včetně utajení. Navíc, když budete mít zájem, pomůžu vám s hledáním vhodné varianty léčby, hladký nástup a respekt, který byste si plně zasloužil. Jestli o tom chcete hovořit, zavolejte mi na tel. 02/84 82 68 44.
Udělal jste první krok když jste napsal, čekám na další.