Extaza a pervitin na parties
ekinka
Chcela by som sa spytat,ci mam obmedzit moju spotrebu drog.Kedysi som davala piko asi 4 dni do tyzdna.To sa mi podarilo obmedyit vdaka E.Zacali ma bavit party...Tam som aj mala svoju 1.extazu.Myslite si,ze je to vela 2 linky pervitinu,2 E-cka a poppers k tomu?Ak je to nebezpecne,tak v com...A este:Co mam robit,ked mi na party cisty ludia skazia naladu tym,ze mi vynadaju do fetacky?Som sa z toho skoro zblaznila...vsade som pocula,ze som spinava narkomanka...a to zapricinil jeden clovek,ktory sa mal starat o seba!Preco taky vobec na party chodia?To je vsetko...Ospravedlnujem sa,ak moj dotaz je v niecom hlupy.Za odpoved vopred pekne dakujem.

Odpověděl: Petr Nosek
Dobrý den.
Ptáte se, jestli byste měla omezit svou spotřebu drog. Za mne: Ano udělejte to. Rozhodnutí je samozřejmě jen a jen na vás, ale ptala jste se na náš názor. Důvodů proč odpovídám ano je několik:
1.-výměna pervitinu za extázi neznamená, že nekonzumujete drogy. Jenom jste změnila typ (nehledě na to, že perník stále berete, jenom je ho možná míň).
2.-Užívání kmobinace více typů drog je VŽDY rizikovější, než to jak je nebezpečné užívání typu jednoho.
3.-Je vám nepříjemné, že vám nadávají špinavá narkomanko - když jim nezavdáte užíváním drog důvod, nebudou.
4.-Jsem si jistý, že se dokážete bavit (ať už na party či jinde) bez drog.
A nemusíte se omlouvat za to, že se ptáte. Od toho ta poradna je. Klidně se ptejte dál. Hezký den.