extaze
smazka
muj pritel jede tvrde v kolcach a v huleni.chtel by toho nechat,sam mi to rikal,vi,ze ma vaznej problem!prosim poradte mi jak ho zavislosti zbavit!!myslim si,ze je to zavislost psychicka.pomozte nam,prosim!moc vam dekuju

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud to chce váš přítel skutečně zastavit, tak existuje docela jednoduchá možnost. Může se stavit u nás, nebo jinde. Většina zařízení jako jsme my nabízí i možnost bezplatné, plně anonymní pomoci, takže.nemusí se bát registrace, nebo něčeho podobného. Stačí se jen objednat (říct, že je třeba bimbo a má potíže s EXT) a my se pak pokusíme mu pomoci jak nejlépe budeme umět. Pokud nejste z Prahy, nebo blízkého okolí, rádi vám nabídneme kontakt v blízkosti vašeho bydliště. Takže? Telefon je 02/20 80 31 30. A příteli i vám držíme palce.
P.s. Jen mě napadá, pokud bere přítel, vy můžete snadno brát také. Tak si dejte pozor.