éčka
koulař
Žeru koule tři měsíce tak třikrát do tejdne, začínal sem na jedný kulatý, teďkonc poslední tři tejdny sežeru 4-6 a dofrčim třeba fe tři-čtyři ráno a musim se dokopáfat perníkem..Ale dotaz kterej mám: Frčim třeba pátek-sobota a pak mám až do středy pocity absolutní prázdnoty, furt myslím nato jak budu f pátek f klubu pařit, kecat a fšecko fokolo..fe středu sem takofej půl napůl, fe čtfrtek je semnou i docela konferzace a fpátek se semnou fe škole nedá fydržet jaxem nadrženej..sice třeba koule žeru f úterý do školy a tak, ale to nejni fono, ke fšemu mi to koule nenajížděj ush moc dobře, takže to kombim s péčkem.....jaxe zbafim těch nálad?? Deto?? Odpofěď ať přestanu žrát boule, mě neuspokojí:))..

Odpověděl: Jakub Minařík
Tak to vás asi neuspokojím. Prostě, pokud paříte, máte kocovinu. To je pravda, která platí a platila vždycky. A pokud soustavným tůrováním vyčerpáte zásoby mediátorů, který máte v mozku, tak vám to prostě nebude fungovat. Ani kdybyste se postavil na hlavu a skákal na ní až do Prčic. Prostě, kde nic neni, ani smrt nebere. A ohledně těch nálad-brzy budou ještě horší, protože dorazí toxická psychóza (stíha). To pak bude teprv žrádlo. Jo, a ty kombinace-EXT smrtelná sama o sobě není, ale když k ní něco přidáte, tak se to někdy povede.
Na váš dotaz existuje jedinná rozumná odpověď. Podívejte se, kde máte brzdy a šlápněte na ně. Jedete totiž do ...