pro p. Hulíka
Špína
Dobrý den, 1. o tom psychoterapeutovi jsem už taky přemýšlela, ale nevím jesli bych byla schopná si s někým cizím povídat o mým životě. Asi ne.Ale budu o tom ještě přemýšlet, jsem skoro z Brna. 2. ona ta má depka většinou souvisí s tím že nemám kluka (jo asi nejsu jedinná, ale já si pak připadám zbytečná) No nebo si příjdu prostě škaredá. Tento problém se k vám do poradny asi moc nehodí, ale já se bojím že jednou šáhnu po droze! Vím jaká jsou rizika, ale v tu chvíli mě to bude třeba úplně jedno. 3. Od kolika let může člověk dělat streetworkra? A co to všechno obnáší? 4. Jaké účinky má na člověka MODAFEN v kombinaci s toluenem? Děkuji za všechny odpovědi, vaše Špína

Odpověděl: Martin Hulík
Na první 3 dotazy jsem již myslím odpověděl, tak k tomu Modafenu s toluenem: Modafen je oproti toluenu skoro neškodný. To je jako byste se ptala, jaká je kombinace ručního granátu s atomovou bombou. Modafen je dobré jíst jen když je potřebujete a to nejlépe po poradě s lékařem. Toluen je největší sračka (omlouvám se za ten výraz, ale je nejvýstižnější). Během velmi krátké doby udělá z člověka úplnou trosku - maže mozkové buňky, leptá sliznice a poškozuje další orgány. Změny jsou nevratné. Taky je velmi lehké se jím předávkovat, protože o nějakém dávkování toluenu nemůže být řeč. Fakt to nestojí za to. Trochu rouhačsky bych řekl, že všechno je lepší než toluen a ostatní organická rozpoštědla - to platí jak pro vás, tak pro vaše punkové kamarády. To opravdu nemáte lepší zábavu?