huleni!
Marena
Dobry den, poslednich par mesicu HOODNE kourim travu - skoro denne. A tak bych se chtela zeptat, jestli si myslite, ze bych s tim mela prestat, ze je toho az moc.... ?? Moje nejlpesi kamaradka totiz huli jeste vic jak ja, no a tedka sem tomu prisla na chut, mam plno starosti doma a tohle me krasne uklidni a pak je mi lip. Vim, je to slabossky! Dekuju za odpoved, nashle

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, vlastně už jste si na všechny otázky odpověděla sama. Sama tušíte, že je to moc, hulit každý den, že byste s tím měla přestat. To, že vaše kamarádka hulí ještě víc, mi nepřipadá moc přesvědčivý argument (a řekla bych, že vám taky ne). Myslím, že není potřeba opakovat všechny geniální nápady po kamarádce. Říkáte, že jste teď přišla hulení na chuť, ale sama vidíte, že se vám doma hromadí problémy a může se stát, že když je budete řešit jenom tím, že se takhle uklidníte, jednou vám to nebude stačit. A co potom? Kromě toho asi znáte rizika, která jsou spojená s častým kouřením marihuany, jako jsou například poruchy krátkodobé paměti a poškození plic. A hlavně, fakt vám to nepomůže nic vyřešit, jenom všechny problémy oddálíte, jednou na ně ale stejně dojde. Kdybyste si o tom chtěla popovídat víc, můžete se na nás kdykoli obrátit na tel. 83872186. Zatím na shledanou.