substituce
Lucie
prosím Vás, beru denně skoro 2gramy heroinu.Mohl by jste ni dáti kontakty na ambulanci skrz substituci v Praze.Třeba na pana Sýkoru a atd.Pokud možno, tak jen státní ambulance.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že děláte moudré rozhodnutí a že by bylo ve Vaší situaci nejlepší se obrátit na ambulantní program, který poskytuje služby matkám - uživatelkám drog s dětmi. Tam by Vám poradili a pomohli zprostředkovat substituční léčbu, která by pro Vás byla nejvhodnější a měla byste kromě samotného užívání subsituce také i další podporu ve svém životě a v dalším rozhodování. Můžete se ale také obrátit přímo na substituční centra (metadon) nebo na jednotlivé ambulance (Subutex), kde nabízí substituční léčbu. Níže máte vypsané všechny potřebné adresy. Všechna zařízení, která uvádím, jsou pro klienty bezplatná (budˇse jedná o státní ambulance, kde platby lékařům jdou přes zdravotní pojištění nebo o neziskové organizace, které jsou placené z grantů a pro klienty poskytují služby bezplatně). Zatím přeji hodně štěstí, držím moc palce a kdyby byl nějaký problém, tak se ozvěte. Ambulantní léčba pro maminky (uživatelky drog) s dětmi: Denní stacionář - o. s. SANANIM Janovského 26, Praha 7, 170 00 telefon: 220 803 130 PhDr. Ilona Preslová http://www.sananim.cz Centrum pro rodinu o. p. s. Drop in (Reintegrace matek a otců užívající návykové látky) Ambulantní program Přípotoční 3, Praha 10, 100 00 telefon: 271 721 040 Simona Sedláčková http://www.dropin.cz Metadonový program: Odd. pro léčbu závislostí Všeobecné fakultní nemocnice Substituční léčba-metadon Apolinářská 4, Praha 2, 128 00 telefon: 224 968 216 fax: 224 968 225 MUDr. Jan Bečka, MUDr. Petr Popov http://www.abstinence.cz Praha 1, Drop in, o.p.s. Centrum metadonové substituce Substituční léčba-metadon Ve smečkách 8, Praha 1, 110 00 telefon: 224 810 197 MUDr. Jiří Presl http://www.dropin.cz Drop-in, o.p.s., Centrum metadonové substituce II. Substituční léčba-metadon Španělská 8, Praha 2, 120 00 telefon: 261 219 199 MUDr. Jan Šefl http://www.ropin.cz Substituční léčba Subutexem: Centrum ambulantní detoxifikace a substituce SANANIM, o.s. Substituční léčba-Subutex Spálená 12, Praha 1, 110 00 telefon: 222 924 245 MUDr. Jakub MInařík http://www.sananim.cz Psychiatrická léčebna Bohnice AT ambulance - Substituční léčba-Subutex Ústavní 91, Praha 8, 181 02 telefon: 284 016 141 Mgr. Jan Pomykacz http://www.plbohnice.cz Všeobecná fakultní nemocnice, oddělení pro léčbu závislostí AT ambulance - Substituční léčba-Subutex Apolinářská 4, Praha 2, 128 00 telefon: 224 968 207 MUDr. Vladimíra Zenahlíková http://www.vfn.cz; www.abstinence.cz Fakultní nemocnice Motol Substituční léčba-Subutex V Úvalu 84, Praha 5 telefon: 224 436 901 prim. MUDr. Jiřina Hobstová, CSc. http://www.fnmotol.cz Praha 6, Poliklinika AT ambulance - Substituční léčba-Subutex Pod Marjánkou 12, Praha 6 - Břevnov telefon: 233 351 603 MUDr. Drahomíra Syrovátková Poradna pro choroby jater pro Prahu a okolí Lékařská pomoc uživatelům drog a Substituční léčba-Subutex Vladimírova 10, Praha 4 - Nusle, 140 00 telefon: 234 091 142 MUDr. Vratislav Řehák http://www.hepatitis.cz