do koše
Kamos
nebudu rozpatlávat chyby v dosavadní diskusi, snad jen: vaše poradna mě neuspokojila a věřte, že neuspokojí ani tu inteligentnější část těch, co mají problémy s drogami. Slovo drogová můžete klidně vyměnit za protidrogová. Chápu, že vaše možnosti reagovat jsou podobně jako třeba v politice vymezené, přesto se však nesmí stávat, že Vaše odpovědi skrývají až popírají pravdu. Snad víte, co tím myslím a neurazíte se. Kdybyste náhodou chtěl pokračovat v diskusi, rád od Vás dostanu e-mail. Kamil

Odpověděl: Jakub Minařík
E-mail těžko, nevidím ho. Ale pokud máte dojem že vám něco chybí, nebo se něčeho nedostává, obraťe se přímo na mě. Rád s vámi diskusi pocedu. Hlavně proto, že i když naše poradna se jmenuje drogová a je vlastně protidrogová tak bych si přál, aby informace byly vyvážené. To proto, že jinak je by byla fakt na ho...
Osobně si myslím, že i když hodně upozorňujeme na rizika, tak pozitiva nezastíráme. Jasně, že brát drogy je zábava. Stejně jako pít alkohol. Jen ty konce bývají méně radostné. A my spíše potkáváme ty, kteří se už nebaví, ale trpí. A taky-většina lidí se nás ptá na problémy a ne na radosti. A taky je pravda, že problémy dost rychle ty radosti převáží.
Takže, diskutujte, pole je otevřené. A mě nedělá problém chyby uznat. A tohle beru jakozpětnou vazbu a podnět k zamyšlení, i když byste se už neozval.