Pupinky
Ondra
Dobry den, beru jiz rok a pul pervitin. Ale az v posledni dobe se me stava, ze po aplikaci, se mi na tele delaji take cervene pupinky, vypadaji jako akne ale jsou hodne tvrde a vetsi a nedaji se vymacknou. Co je to zac, jak tomu muzu predejit. Diky za odpoved.

Odpověděl: Jakub Minařík
To co popisujete je často způsobeno příměsemi v droze nebo se může jednat o projev nějakého infekčního onemocnění, nebo nějaké reakce organismu. Osobně bych vám doporučil začít uvažovat o abstinenci a navštívit lékaře, jinak se toho těžko zbavíte. Navíc, některé podobné problémy mohou být příznakem potenciálně vážného onemocnění. Takže s tou návštěvou lékaře a abstinencí to berte prosím vážně. Já vím, že jste něco podobného nechtěl slyšet, ale taková je realita. On pervitin je pro organismus docela kouř. Zvláště tehdy, je-li injekčně aplikovaný a jedná-li se o dlouhodobé užívání. A 1,5 roku je rozhodně dlouho. A organismus vám právě oznamuje, že toho má dost. Takže-pokud jste z Prahy, zavolejte si - 20 80 31 30 - mohu vás někam doporučit. Pokud jste odjinud, tak napište, pokusím se vám najít nějaký kontakt.