Testy
Mejla
Existuji testy pro domaci pouziti na co nejsirsi spektrum drog vcetne heroinu? Jak dlouho po aplikaci je mozne jednotlive drogy najit v moci? Jsou tyto testy bezne k dostani napr. v lekarnach? Moc diky za odpoved

Odpověděl: Jakub Minařík
Ano, takové testy existují. V lékárnách je někdy nemívají a je třeba po nich chtít, aby je objednali. Takové testy ale nebývají zrovna laciné, stojí kolem 100,- Kč na jednu látku, takže výsledná suma je kolem 600-700,- Kč. Také mají ještě jedno úskalí. Jsou jen orientační, to znamená, že pokud ten koho testujete interpretaci testu odmítne, je třeba udělat konfirmační test. Ten potom stojí cca. 1500,--3500,- Kč, podle toho, co je třeba udělat.
Tedy. Co se týče testů na přítomnost drog, doporučoval bych je zavzít do širšího kontextu léčby, nebo doléčování, to znamená: Obraťte se na nějaké zařízení, v tomto případě asi ambulantní a dohodněte se na postupu. Je to nelepší varianta.