manipulace
xxxxxxxxxxxx
úplně stejně otáčíte vše a překrucujete jako sestra. píšu já o situaci a vy překrucujete a dáváte otázky. ono je celkem jasné přece z čeho chci sestru usvědčit, aby nelhala a nepodváděla blízké. Ono je totiž dost těžké mít v rodině někho takového, kdo je tady tak trochu navíc a neustále všem škodí. a proč volala policii? Policii volala pro pár skleniček a žertovné chování,které označila jako ohrožující. Když už se namáhám se psaním,lze ovlivnit výsledky testů? Vsadil bych se, že ano. Jsem si jistý její intoxikací ,ale testy byly čísté. Nepřiznala se ani pod nátlakem. Nějak to lze. vím třeba, že užívá fenmetrazim spolu s heroinem. Mám na toto důkazy. co tto kombinace dělá v moči?

Odpověděl: Jakub Minařík
No, jen mi není jasné, k čemu je vám usvědčení, když stejně víte jak se věci mají. Pokud máte důkazy užití, tak jsou testy zbytečné. Ale to je celkem váš problém. Ohledně toho, že když někdo volá policii, protože se cítí ohrožený, tak je to celkem v pořádku. Kvůli tomu tady policie je. Pokud se cítí ohrožený proto, že jej v žertu obtěžuje někdo intoxikovaný alkoholem, tak se mi to také nezdá divné. Opilci bývají dosti agresivní a jejich chování se jim často jako žertovné jeví. Jejich obětem již méně. Ohledně testů: Není je tak snadné zfalšovat, testy proti tomu bývají chráněné. A při užití fenmetrazinu s heroinem, bude v moči heroin a fenmetrazin.