Vetsi, nez male mnozstvi, ale co to znamena?
Psychokatze
Chtela jsem se vas zeptat, co je to vlastne vetsi, nez male mnozsti? Hledam marne nejaka meritka a ono furth nikde nic.

Odpověděl: Martin Hulík
"V Poradně v sekci Drogy a zákony najdete všechny potřebné informace. ""Větší než malé množství"" souvisí s § 187/a trestního zákona, který se týká držení drog pro vlastní potřebu (držení malého množství je přestupek, většího než malého je trestný čin). Toto množství není u jednotlivých drog zákonem stanoveno, záleží na posouzení konkrétního soudu. Pro policisty, kteří např. při osobní prohlídce najdou u někoho drogy, existuje orientační tabulka, vydaná v příloze k závaznému pokynu policejního prezídia č.39/1998. Ta ale není pro soud závazná. Více v sekci Drogy a zákony. "