drogy
69
nevim jestli mi dokazete odpovedet na muj dotas mozna vam to bude pripadat jako blbost ale ja to proste nechapu. ja sam sem zkusil pervitn, nekdy beru ecstasy ataky si parkrat zahulim nejaky to brcko. Nechapu vsak jedno ja vubec nepocituju nejakou zavislost. sem zmatenej protoze kdyz hulim tak mi to ani moc nechutna a je to jen kvulidobrymu pocitu. tablety jen na parties a jen jednou za mesic a piko sem mel jen nekolikrat a nic nic mi to nerika jenom vim ze to bylo super ale proste uz si to nemusim prozit. proc jini ano? proc sou zavisli kdyz ja to nedokazu? fakt to je divny. prominte pokud sem vas zdrzel svym dotazem ale je to zajimavy nebo ne? chodim do skoly a pracuju a proste je to jen nevim jak to rict za ucelem zabavy? asi. diky 69

Odpověděl: Jakub Minařík
To máte tak. Je to individuelní. Někomu to chvíli trvá, než do toho vlítne. :-) Samozřejmě. Ne všichni kteří berou se musejí stát závislími, nakazit se AIDS a nebo zemřít na předávkování. Spousta lidí drogy prostě jenom vyzkouší, ale proto, že je to netáhne zas tak moc, aby je šli shánět a nikdo jim je nenabídne, tak se s nima nezapletou. Jenže tohle ví člověk předem málokdy a těch, se kterýma se tady nakonec setkáváme v léčbě, je spousta. Takže, jestli se divíte, že zatím nejste závislý, tak si dejte pozor abyste se brzy nedivil, že závislý jste. Většina našich klientů právě takhle začala. :-)