kokain nebo pervitin?
hodnej kluk
co je horší ze stimulantů pervitin nebo kokain asi je to obdobný, ale přece jen budu si vic ublizovat snupaním koksu nebo péčka. nechystám se ani jedno jen me to zajmá a věrím, že mi odpovite .jinak dobrej nápad, tahle poradna, přeju hodně štěstí celému kolektivu

Odpověděl:
Ptat se, zda je horší pervitin či kokain je tak trochu otázkou zda je lepší vlna tsunami nebo zemětřesení. Oboje jsou to silné psychoaktivní látky s výrazným vlivem na psychiku. Rozdíl je snad jen v tom, že na kokain se nevytváří fyzická závislost, což znamená, že abstinenční příznaky nejsou spojeny s tak nepříjemnými tělesnými stavy. Odvykání je však v obou případech spojeno s překonáváním deprese, úzkosti. Při dlouhodobém užívání hrozí rozvinutí paranoidní psychózy - neopodstatněné pocity pronásledování, ohrožování. A s dopadem na tělo to není o nic slavnější. Specificky v případě šňupání hrozí perforace (proděravění) nosní přepážky. Takže celkově žádná velká legrace.