peří
Enerbol
Asi tak měsíc skoro každý den beru peří(kromě asi tak 3,4 dnů).Navezla mě do toho moje kamarádka,která mi řekla,že to jen jednou zkusíme.Poprvé pohodička,nebyla žádná další potřeba.Ale pak sem poznala i jiný okruh lidí,s kterými sem zůstala.Ale o to teď n

Odpověděl: Martin Hulík
Po měsíční smažbě je vaše tělo dost vyčerpané a hlava by si asi taky chtěla odpočinout. Podle toho, jak popisujete váš životní styl (nedostatek jídla a spánku, jedna lajna za druhou, kombinace drog, techno) se vůbec nedivím, že z toho začínáte trochu bláznit.
Vaše stavy mohou být krátké psychotické epizody, flashbacky. Vyvolávat je může cokoliv z toho co jste popsala, zvlášť v téhle kombinaci. Co byste s tím měla dělat? 1) Vysadit pervitin a pořádně si odpočinout, 2) vysadit všechny drogy dokud nebudete mít jistotu, že se vám nepříjemné stavy nevracejí, 3) nekombinovat pervitin s marihuanou, 4) zkrátit jízdy tak, abyste se někdy vyspala a najedla.
Když něco zásadně nezměníte, bude časem hůř. Uvažujte o abstinenci. Při přetrvávajících psychických obtížích navštivte psychiatra (kontakt vám zprostředkuje nebližší kontaktní centrum).