Cannabis
Mist
Ganju, skunk a hašiš kouřim už asi 2 roky, a ještě sem neměl chuť skusit něco tvrdšího ale celkem se toho bojim že mi někdo někdy prostě toho papíra vnutí... Konopí přestat kouřit nechci alespoň v dohledný době ne... Jen se chci zeptat jestli sou i lidi co prostě jenom kouřej konopí i třeba 10 let ale i tak do ničeho jinýho nevlítnou... Byl bych docela rád kdyby to byl můj případ. Předem díky za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
Jsou lidi, kteří jen hulí a nic jiného nezkoušejí (a nezkusili) a dokonce ani nepijou alkohol. Co proto udělat? No když se nechcete vzdát občasného hulení a tím i společnosti ve které se pohybujete, ..., tak můžete jiné nabídky docela normálně odmítnout. Když těm, co vám budou něco nabízet sdělíte své odmítnutí dost jasně a nepřipustíte o něm diskusi, tak se stáhnou. A nabízet přestanou. Taky mě napadá, že pokud opravdu nechci a někdo mi soustavně a neúnavně nabízí-tak bych s ním asi nepohulil. :-)
S tím thc také opatrně. Zdaleka to není tak nevinné jak se zdá. Hlavně při pravidelném užívání.