Pervitin
Joalos
Chtěl jsem se zeptat jak už je na tom člověk(zavislosti) jak jeho pot smrdi jak z chemičky,i když je velice,čistotny ten zapach jde citit i v autobuse atd.CHtěl bych mu pomoct ale vim že mi skutečnou pravdu nezděli o době a množstvi takže jestli podle toho by se dalo trochu poznat,ma ještě šilené změny nalad,deprese a pořad vyklada o smrti.Bude na tom doopravdy tak špatně dik za odpověd.

Odpověděl:
Zvýšená potivost může skutečně být jedním z účinků užití některých drog. Ale je těžké odvodit z toho, jak je pot intenzivní, o jakou látku (a zdali jde vůbec o drogy) se jedná. Vámi uváděný silný zápach nemusí být spojován s užitím, ale spíše s přípravou některých látek. Vámi uváděné psychické stavy - změny nálad a deprese může ukazovat na abstinenční příznaky spojené s užíváním pervitinu, ale též např. toluenu. Pokud byste chtěl vědět více můžete nás kontaktovat na tel.č. 83872186. Přeji hodně štěstí.