re: Pauza
Peggy
Díky za odpovědi, od B. Janíkové i od J. Minaříka - nevím, jestli to bylo záměrně, že jsem dostala dvě odpovědi, ale potěšilo mě to :) Dělá mě starosti ohledně éčka ještě jedna věc: užívala jsem ho fakt moc a často a vidím na sobě následky (zřejmě poškození mozku - asi to tam nadělalo pěknou paseku). Důvod, proč jsem se rozhodla s tím přestat nebyla ani tak deprese, která se dala zvládat a mizela postupně, jak se blížila další party, ale podivné stavy - výpadky, kdy jsem byla úplně mimo. Třeba jsem šla městam na návštěvu ke kamarádce, zamyslela jsem se a, a najednou jsem se s hrůzou zastavila, protože jsem v tu chvíli nevěděla, kam vlastně jdu...zastavila jsem se a hrozně dlouho mi trvalo, než mi to došlo. Nebo jsem si nedokázala uvědomit, co je za den v týdnu nebo měsíc v roce. A několikrát taky po probuzení - úplný výpadek, jako bych ani nevěděla, kdo jsem a co tady dělám. To mě dost vyděsilo. Problém je, že podobné stavy mám pořád, snad v menší míře. No, není divu, zatím jsem bez E krátkou dobu, ale zajímalo by mě, jestli mi to náhodou nezůstane ! Ještě mám problém normálně mluvit, těžko hledám slova, úplně jako mentál. To zřejmě bude asi taky éčkem ? Trochu se utěšuji tím, že to je i následek toho, že jsem přestala číst a vlastně se vzdělávat, když jsem začala party-život.

Odpověděl: Jakub Minařík
Ať je to jak chce, myslím, že se nemusí jednat o postižení mozku. Váš stav by se měl asi časem lepšit.
Pokud tomu tak nebude, stálo by za úvahu nechat se vyšetřit. Rád bych vám nabídl pomoc. Samozřejmě nevím, odkud jste. Pokud jste z Prahy, nebo blízkého okolí tak vám nabízím osobní schůzku. Mohl bych vás k někomu doporučit. A asi i v tom případě, že by bylo vyšetření negativní, existují léky, které mohou pomoci reparaci.
Ozvěte se. Můj telefon je 02/80 31 30. :-)