alkohol, automaty
Pavel. K
Můj syn ročník 1973 zhruba 10 let propadá alkoholu. Nyní již pije denně, převážně pivo, asi průměrně 10 - 15 piv, a hraje - prohrává i 2 - 3 tisíce na automatech. Postupně ztrácí zájem o vše, mimo alkoholu. Mění se negativně povaha. Co mohu, jako otec, proti tomu dělat ? Zatím vše marné.

Odpověděl: Hana Stradalová
Chápu, že se nacházíte ve velmi obtížné a beznadějné situaci.Vzhledem k tomu, že je Váš syn již dospělý, je pouze na něm, jestli bude chtít se svou situací něco dělat. V naší republice je léčba založená na dobrovolnosti, proto nemůžete syna bez jeho souhlasu někam umístit. Zkusil jste s Vaším synem mluvit o možnosti léčby? Mohu Vám nabídnout kontakt na PL Bohnice, kde se specializují na léčbu alkoholiků a gamblerů. Adresa : PL Bohnice, Ústavní 91,Praha 8, tel: 02/84 01 61 11. Další možnost je obrátit se na AT poradnu v místě Vašeho bydliště, bývají zřízené v každém obvodě nebo okrese. Tam je možnost konzultace pro Vašeho syna, ale i pro Vás. Držím Vám palce a přeji hodně štěstí.