HIV - gay
ABC
Dobrý den, chtěl jsem se zeptal zda je zde nějaké riziko přenosu HIV za situace orálního sexu ve třech, kdy 2 muži ejakulují třetímu do pusy? Nejprve jeden, kdy poté semeno nejspíše spolkne a cca po minutě druhý. Po ejakulaci ještě lehce stimuluje penis ústy. Je zde nějaké riziko pro toho druhého? Vím že je to hloupý dotaz, ale pro jistotu se ptám. Díky moc.

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru, oceňuji Vaši otevřenost. Odpusťte, ale situace, kterou popisujete, je mimořádně riziková pro všechny zúčastněné (nechce se mi dopodrobna popisovat, pro koho méně a pro koho více), jako ostatně každý nechráněný sex. Jinak je to pouze u dvou stálých, dlohodobě si vzájemně věrných partnerů, za předpokladu, že jsou zdraví.
Píšete na Drogovou poradnu, předpokládám tedy, že "akce" nějak souvisí s užíváním drog, respektive "chemsexem". V takovém případě může být celá "záležitost", ještě rizikovější, dodávám, že kromě HIV jsou ve hře ještě další závažná přenosná onemocnění.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/aids-hiv.html
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci/syfilis.html
http://edekontaminace.cz/clanek/2/191/mene-zname-kousky-chlamydie-a-genitalni-opar.html
http://www.vice.com/cs/read/sex-na-drogach
http://drogy.org/index.php/pervitin/pervitin-a-sex
http://old.planovanirodiny.cz/view.php?cisloclanku=2009111803
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/418/sexualita-a-drogy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/57/muzi-zeny-drogy-a-sex.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/115/dekontaminace-i_2010-sex.html
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
Další k "chemsexu":
https://cs.wikipedia.org/wiki/Chemsex
http://www.hiv-prevence.cz/zakladni-informace-o-chemsexu.html
http://sestryvecneradosti.cz/?p=845
http://sestryvecneradosti.cz/?page_id=600
https://www.ceskatelevize.cz/porady/10520528904-queer/216562210900013-chemsex-po-cesku/
Doporučuji Vám tedy zastavit se, popřemýšlet, nejlépe dát svému chování bezpečné mantinely a nechat se otestovat na zmiňované nemoci a i po negativním výsledku se po 3 měsících, tedy přibližné inkubační době zmiňovaných nemocí, se otestovat znova s tím, že bude dodržovat doporučená opatření a předcházet rizikům infekce.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, pošleme Vám seznam míst, kde Vás na HIV, syfilis a žloutenky, zdarma otestují.
Přeji Vám vše dobré,
Amrit Sen.