Kokain
Cocobelo
Mam problem s kokainem. Začalo to 10let zpět. Jednou za čas, jednou za měsíc. Posledni 2-3 roky sem začal mít problémy , a s tim jsem začal brát více kokainu. Dávám si to jen kvůli tomu, abych zapomněl na problémy. Nedává mi to ani pocit štěstí nic. Nemuzu byt zavrenej nekde v léčebně nonstop, existuje nějaká varianta, jak se z toho dostat ?
Dekuji za odpoved J.K.

Odpověděl: Jakub Minařík
Existují také ambulantní formy léčby, psychiatrická péče, ambulantní adiktologická péče individuální a nebo skupinovou formou a nebo stacionární péče, nicméně, dostupnost se liší lokalitu od lokality. Buď napište a nebo se ozvětě místnímu protidrogovému koordinátorovi na úřadě, městském, krajském, ... Zkuste se dotázat a nebo napište odkud jste, pokusíme se vás nasměrovat. Ambulantně by to mělo (mohlo) jít, pokud jinak fungujete, jste zvyklý chodit do práce, máte kde bydlet, ...
S tím, že už to nic nedává, tomu rozumím. Ono pít s přáteli do svítaní je zážitek, pokud to je jen tu a tam, ve chvíli, kdy je to pravidelná denní (víkendová) činnost, je to práce v dole nebo nějaká podobná, namáhavá a nudná činnost.