Odvykani doma na pervit.,recidive, ve vyssim veku
Lursika
Prosim, ...potrebovala bych poradit se svou letitou zavisl.na pervit. Je me 48 let a jiz nekolikrat jsem doma musela ukoncit abstinenci(s tim nemam problem, drogy nenavidim a netouzim po nich, ba naopak),z duvodu, ze i po nekolika tydnech lezeni, a citeni se ze ani na wc nedojdu, kvuli silenym bolestem zad, natoz se jit umyt, a to jedine co od pervitinu ocekavam je pohybova aktivita!fit stav neprichazi jako pokazde driv, a ja citim ze se to bohuzel nezmeni, fyzicky jsem zestarla o 50 let, a transfuze krve (ktere jsem drive pokazde podstoupila, me opravdu zazracne vytahly z brindy) ted nemohu podstoupit,kvuli zalecene zloutence a , a tak jsem stale smutnejsi a nechci umrit jako stara baba v nemocnici na perniku!!! Lecebna nepripada v uvahu, jsem jina, mam jasno, nepotrebuji byt uveznena, sama chci !, ambulantne nemuzu, nevstanubz postele, ven jdu jen 1 tak za mesic a pouze pod vlivem, jinak jsem zcela mrtva v posteli, u doktora jsem nebyla pres 10 let. Mel by jste nekdo z Vas zkusenych nejaky napad, ktery by tu mohl pomoct, ...i me??? Moc dekuji Lursika

Odpověděl: Jakub Minařík
No, existuje něco jako substituce pervitinu, podává se metylphenidát a právě když jsou lidi úplně vyřízení a nemají energii k vysazení, jednak jako medikace, která má pomoci pacientům vysadit, druhak ke dlouhodobému podávání. To by mohla být pro vás cesta, jen je dobré vědět, že pomůže spíše těm, kteří užívají menší dávky "na fungování", než těm, kteří do sebou cpou bomby, ještě navíc jen tu a tam.
Nicméně, je mi o 10 víc než vám a popravdě, ráno se vyheverovat z postele a začít nějak fungovat, .... Nejde hladce. Jestli berete desetiletí, tak jen abyste věděla do čeho lezete. Což neznamená, abyste rezignovala na to být čistá, ... ale jen abyste byla připravená na to, že v 50 jste na tom o dost hůř než ve 20. :-)
Tady najdete odkaz na dokument o tom jak léčba probíhá, má to charakter metodiky pro odbornou veřejnost, ale má to 3 stránky a mohlo by vám to pomoci pochopit oč se jedná a jak to probíhá:
https://snncls.cz/farmakologicky-asistovana-lecba-zavislosti-na-pervitinu/
MUDr, Jakub Minařík