Exhibicionista
Pavel2684
Exhibicionista na pervitinu. Vzrušuje mě, když mě někdo cizí fotí a nahrává na webových kamerách nebo při videohovoru. Rád jsem ponížen a zesměšněn před cizími muži. Někteří tyto nahrávky zveřejňují na internetu (včetně občanky a veškerých informací o mě) a mě velmi vzrušuje představa, že budu odhalen někým z mého okolí například kolegou z práce apod. i když tu ostudu si nedokážu představit. Co s tím?
A druhý dotaz: Občas si pervitin aplikuji do močové trubice.Ja tato metoda rozšířená?

Odpověděl: Jakub Minařík
No, s tím prvním bych se asi obrátil na sexuologa, to je přece jen složitělší obtíž a navíc - mohlo by se to nějak komplikovat, ostuda je ta nejmenší věc, spíše by vám mohl někdo ublížit, nebo vy někomu, .... nebo vydírání, ...
To druhé - no není. A asi bych byl opatrný na to, abyste si neudělal nějakou infekci, poškození močové trubece, ... Ale jinak si myslím, že to souvisí s tím prvním, takže asi je to taky na sexuologa.
MUDr. Jakub Minařík
Ps. a co se takhle vyhnout pervitinu? možná by to řešilo problém. :-)