Metadon
Nik
Zdravim chtel bych zjistit neco ohledne metadonu ziju v kanade uzivam
115mg=11,5ml metadonu v koncentraci
10mg=1ml pochazim z ostravy kde podavaj metadon v koncentraci 5mg=1ml
Ma otazka zbi kdybych Mel dostat mou denni davku v ostrave kolik bych myself dostat MG kdyz se lisi ta koncentrace? Dekuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Nejsem si jist, zda správně chápu váš dotaz, tak se pokusím odpovědět. Předpokládám, že kolegové v Ostravě dávku normálně přepočítají, jestli dobře počítám, měl byste dostat 23 ml, takže 115mg. I když to může být složitější, protože u nás je dostupný jen racemát a vy můžete mít taky jen tu levotočivou formu která je účinnější, ale to by bylo asi nejlepší aby si to vykomunikoval váš program v Kanadě s tím programem u nás.
Hlavně teda doporučuji, abyste se s kolegy v Ostravě předem domluvil, měl papír z vašeho metadonového programu v Kanadě, že tam chodíte s potřebujete po dobu pobytu v Čechách metadon, .... Abyste tam nedorazil bez ničeho, to by mohlo neklapnout a i kdyby jo, tak by byla kolem toho spooousta zmatků, ... a byl byste zbytečně ve stresu a kolegové v Ostravě taky. No, nebyl byste ale rozhodně první, občas je to celkem kovbojka. :-)
MUDr. Jakub Minařík
Fakultní nemocnice Ostrava
Program substituční léčby metadonem nebo buprenorfinem
Substituční léčba lékem nahrazujícím ilegální drogu u pacientů, kteří již absolvovali neúspěšnou léčbu vedenou k abstinenci.
Kontakt:
597 373 209
Umístění:
Budova polikliniky, 4. patro- ambulance pro léčbu návykových nemocí