Opium2
Mirek
Dobrý den, moc děkuji za odpověď. Byl jsem ještě ráno u praktické lékařky a dohodli jsme se, že mi pomůže vysadit. Napsala mi DHC 120 MG. Na úvod mám počkat co nejdéle, ať mi lépe zabere a uleví. Chce mě dát na 240 mg denně. Zatím. Po 26 hodinách jsem kychal, potil se, emočně jsem lital od pláče k smíchu.. dal jsem první DHC s 10 mg diazepamu. Napsán mi byl magnosolv a 50 mg setralinu. A je mi fajn. Je to 8 hodin od 120 mg. Kam chutě ale zkusím vydržet až do večera. Cítím se nervózní. Ale možná ten sertralin? Cíl máme takový, že po ustálení se na 240 mg, budu co týden odebírat 60 mg. Takže tak na 5 týdnů práce. Děkuji vám za odpověď. Dal jsem jí lékařce přečíst a přeci jen se odhodlala mi pomoct. A jsem vděčný.
S pozdravem
Mirda

Odpověděl: Jakub Minařík
No tak skvělý, tak vydržte, kolegyně o to viditelně přemýšlí podobně. Důležité teď je to ustát a moc se s tím necrcat. když by to půjde tak vysazování po týdnu jde většinou dosti hladce. Ale musíte se napřed stabilizovat, snad to nebude trvat moc dlouho, většinou si to sedne do týdne, ale to záleží na spoustě věcí, hlavně teda na tom, co to bylo za makovice. Jestli ty potravinářské a nebo nějaké experimentální pole, kde kříží různé odrůdy ( kvůli poléhavosti, výnosu, ... to růžně kříží), takže můžete mít odrůdy s mnohem větším obsahem morfia, ....
S tím sertralinem bych o tom možná uvažoval, bude podzim, jste rozbitej, tak bych si říkal, že by to nemuselo být od věci, doporučoval bych to, jestli máte nějaké poruchy nálady. Taky to magnesium nezapomeňte. Hodně to pomůže s křečemi svalů i nervozitou.