prenos drogy na partnera
on
dobrý den. mám dotaz.
prosím je možné., aby přítelkyně byla pro testech na moc pozitivní ma anfetamin, kdyz vím že nic nebere. já uživatel jsem, pritelkyne není, tak jestli je možné aby přes sperma nebo sliny se jí to dostalo do těla a byl test z moči pozitivní..

Odpověděl: Jakub Minařík
Nepředpokládám, že by partnerka mohla mít pozitivní toxikologie z vašeho spermatu a nebo slin, i kdyby se něco našlo, jednalo by se nejspíše o stopy na hranici detekovatelnosti. Takže malá pravděpodobnost. Ale jestli to třeba šňupete a pak by se to objevilo v hledech, nebo slinách jak to vytáhnete z nosu, no, ... Nevím co spolu pak v posteli pácháte.
Vysvětlení mě ale napadá:
1. Jednak jde o to, o jaké testy se jednalo, pokud o orientační jako jsou proužky, destičky a nebo i některá vyšetření v laboratoři, mohlo se jednat o falešnou pozitivitu. Obvzláště, jestli přítelkyně nezaznamenala žádné známky intoxikace, tak bych si na to vsázel. Odlišení by mohla přinést chromatografie a nebo spektrometrie.
2. Nu a pokud přítelkyně příznaky zaznamenala a nebo testy některou z výše uvedených metod konfirmoval, tak jste taky mohl něco kontaminovat a partnerka to mohla nevědomky užít, ... například když jste si rozdělával, nebo kdybyste to užíval v nápoji, mohla se napít, ...
3. Pak samozřejmě, jsou varianty že přitelkyně taky bere, a vám to tají, a nebo jste jí podal pervitin záměrně, například s vidinou divočejšího sexu. Ale tyhle alternativy můžete vědět jen vy dva.