Pervitin
Tomek 22
Dobrý den chci se zeptat v rychlosti a krátce užívám pervitin kouřím ho ze skleněné dýmky , a chci se zeptat když si zakourim tak účinek nastupuje ihned ale po pár minutách hrozné návaly horka a bolesti hlavy, pocení, za chvíli to přestane a je všechno v normálu , tak se chci zeptat čím to může být ? Užívám pervitin každý den ale naučil jsem se jíst a spát normálně funguji beru ho cca 2 roky.

Odpověděl: Jakub Minařík
Máte nejspíše hypertenzní krize. Prostě se vám prudce zvýší tlak, pravděpodobně tak moc, že je to na hraně nějakého poškození (například praskne cévka, opatříte si mrtvičku). No a je vůbec otázka, jak jste na tom s krevním tlakem, nepřekvapilo by mě, kdybyste měl hypertenzi i mimo ten nájezd, změřte si občas krevní tlak, mohlo by vás to i zahubit. Jinak hypertenzní krieze je nebezpečná komplikace, která kromě výše zmíněné mrtvičky může vést i k srdečnímu selhání, poškození ledvin, ... I dlouhodobě zvýšený tlak vede k poškození organismu, které je jen částečně vratné. Tak na sebe dejte pozor, zkuste si tlak měřit, ta reakce je dosti individuelní, někdo může mít vážné obtíže, někdo je nemá a není mu nic.
MUDr. Jakub Minařík
Ps. tonometr stojí pár korun, viz níže a za to abyste byl v pořádku to stojí.