Držení drog ve Francii
Kkkkk
Ve Francii mě zadrželi s více gramy pervitinu a teď v říjnu se tam mám dostavit k podání vysvětlení. Když se nedostavim mám automaticky jeden rok nepodmíněně a 300 000 Kč pokutu. Plus trest za držení. Co mi hrozí?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den.
S ohledem na právní problematiku vás chci odkázat na naší Právní poradnu APAS (Asociace poskytovatelů adiktologických služeb), která se věnuje problematice drog a práva v České republice. Pevně věřím, že by s vámi mohli projít, co všechno vám hrozí, zvážit s vámi další možné kroky a probrat, co se stane, pokud nebudete při vyšetřování spolupracovat, případně vás nasměrovat a zprostředkovat kontakty.
Právní poradna APAS - Asociace poskytovatelů adiktologických služeb, z.s.
Hartigova 1929/95
130 00 Praha 3 - Žižkov
tel.: 222 582 932
mobil: 736 760 701
E-mail: info@pravniporadna.org
Osobní konzultace po předchozí telefonické domluvě.
Doprava:
tram 9, 10, 16 - zastávka Biskupcova, pak směrem dolů do Hartigovy ulice.
tram 1 - zastávka Ohrada (ze stanice metra Palmovka)
bus 133, 207 - zastávka Ohrada (ze stanic metra Staroměstská, Florenc)
S pozdravem,
Gabriela Minařík.