Chem sex a party vikendy
Pan63
Dobrý den,
posledni pulrok temer vsechny vikendy travim pod vlivem. Zacne to v patek, kdy jdu s prateli ven a casto se to zvrtne a objednavame kokain. Vecirek skonci nejdriv v 7 rano, kdy dojdu domu a shanim nekoho na chem sex. Takove vecirky se mi protahnou az do nedele. Mnozstvi uzitych drog stoupa a vecirky se protahuji. Behem tydne se plne venuji zamestnani a nic neuzivam. Nejprve jsem chtel to zvladnout sam. Nainstaloval jsem si Sober appku, ale bohuzel mne to nijak neodradi. Potrebuji svuj problem s nekym resit vcas, nez zacnou prichazet problemy. Skoro nikdo o mem problemu nevi. Nechci mit nikde zaznamy. Potrebuji to ale resit s nekym, kdo ma zkusenosti primo s touto problematikou. Verim, ze pokud se budu nekomu zpovídat, tak vydrzim. Diky za reakci.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
díky za otevřenost, se kterou se na nás obracíte. Je mi jasné, že téma je osobní a citlivé a vážím si vaší důvěry, stejně tak rozumím obavám, že se někde něco provalí, studu.
Předně vás chci ujistit, že v tom nejste sám. Lidí, kteří jsou v podobné situaci je celá řada. Dalo by se říct, že je to trochu fenomén posledních let. A většina lidí zůstává s problémem i dlouhou dobu sama přesně z důvodů, které sám zmiňujete. I proto mi přijde skvělé, že si uvědomujete, že je něco v nepořádku, už po půl roce. Ráda bych vás podpořila v tom, abyste se nebál vyhledat pomoc. V tuhle chvíli vám můžu nabídnout kontakt na Ambulantní poradnu zaměřenou na problematiku chemsexu, která se nachází v Praze v Karlíně. Tady se nebudete muset bát žádného souzení. Koukněte na jejich stránky, zavolejte a nezávazně se poptejte na otázky kolem diskrétnosti a anonymity, i na případné kontakty podpory a pomoci v místě bydliště, pokud je vám Praha daleko.
Ambulantní poradna zaměřená na problematiku chemsexu
Malého 282/3, Praha 8 - Karlín.
702 253 496 (Po-Pá 9 až 16).
info@chemsex.cz
S pozdravem a přáním odvahy,
Gabriela Minařík.