ONEMOCNěNí
¨Kubulaso
Dobry den, chtel bych se zeptat jak a kde mam resit pripadne onemocneni po nitrozilnim uzivani.
Nechce se mi chodit k obvodakovi a mluvit tam o tom s nim. Pripadne kam zajit pri podezreni na Hepatitidu C

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
onemocnění způsobené nitrožilním užíváním je velmi široký pojem. Řešení se odvíjí od toho, jak vážná je situace, a tu nejsme schopni takto na dálku zjistit. Pokud odmítáte navštívit obvodního lékaře, nebo pohotovost, pak je možné zajít do kontaktního centra, kde se minimálně na onemocnění podívají a společně s vámi vyhodnotí další postup. Některá kontaktní centra nabízí i testování na infekční onemocnění jako je hepatitida typu C, ale i jiné nemoci. Pokud testování nenabízí, často mají přehled o místech, kam se můžete zajít otestovat.
Když napíšete, jaká větší města máte dobře dostupná, mohu vám poslat kontakt na nejbližší kontaktní centrum, kde vám poradí.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.