Tlak
LucioONE
Dobrý den, tři dny za sebou jsme s přáteli užívaly večer několik dávek kokainu, na 4 den v dopoledních hodinách jsem si měřil tlak a byl dost vysoký 143/96. Chci se zeptat jestli je to tím užíváním a jestli ano, tak jak dlouho může takový tlak trvat než se vrátí do normy po vysazení drogy?
Děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
LucioONE, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, ale takto na dálku příčiny zvýšeného tlaku nelze určit, to může jen lékař po důkladnějším vyšetření. S užitím kokainu, respektive s třídenním "tahem" však může bezprostředně souviset.
Doporučuji Vám tedy odpočinout si, pořádně se vyspat, dát si sprchu, najíst se a striktně držet pitný režim, dát organizmu, tělu i psychice možnost se zregenerovat. Celková konsolidace pak může, pokud odložíte další užití návykových látek na co nejdelší čas, trvat v horizontu dní.
Pokud by i pak měly potíže pokračovat, navštivte lékaře.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, ať jste co nejdříve v kondici.
Amrit Sen