je dojezd po jednom užití kokainu horší než dojezd po několikátém užití mdma?
anicka
dobry den,
užívám mdma už rok. ze začátku jsem neměla dojezdy ale poslední dobou jsou úplně šílené a dva dny vzdycky proležím v posteli. kokain jsem ještě nikdy před tím neměla a rada bych ho vyzkoušela. a proto jsem se chtěla zeptat jestli budu mít tak špatný dojezd na kokainu kdyz na to moje tělo neni zvyklé? ale zároveň to je tvrdá droga?
děkuji,
hezky den!

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Anicko,
díky za Váš dotaz.
Dojezd po MDMA bývá většinou delší a náročnější, kromě fyzických příznaků je náročný i psychický stav. Obvykle trvá kolem 2-3 dní (individuální). S delším užíváním se doba dojezdu může prodloužit a průběh zhoršit, přesně jak píšete.
Co se týče dojezdu po kokainu - bývá v řádu hodin až dní, při častějším užívání se doba může prodloužit (opět dost individuální). Pro dojezd je typické, že máte velkou chuť dát si znovu, depresivní ladění, přecitlivělost. Výkyvy nálad u dojezdu na kokainu jsou výrazné ale ne tak hluboké jako u MDMA.
Ve Vašem případě bych se kokainu spíše vyhnula. Podle toho, co píšete, za sebou máte divoký rok, nemyslím si, že by bylo fajn přidávat další látku. Spíš bych se podívala s odstupem na to, z jakého důvodu jste užívala. Promluvte si o svém užívání nezávisle s nějakým adiktologem, který Vám může dát pár dalších tipů, jak se situací naložit.
Kdybyste měla ještě nějaký dotaz, napište.
Markéta