Manžel bere drogy
Petra
Dobrý den, moc prosím o radu. Manžela jsem před pár týdny přistihla u šňupání kokainu, měl u sebe plný pytlík. Tvrdil, že je kamaráda a chtěl to jen zkusit, kamarád měl u nás zaparkované auto, věřila jsem mu. Před týdnem jsem ráno manžela vzbudila, byl zmatený a pod sebou měl trubičku se zbytky kokainu a kreditní kartu. A v peněžence jsem našla pytlík nějaké drogy, průhledno bílé krystalky. Tvrdí, že to je mefedron na hubnutí. Ten den si po nátlaku udělal drogový test a vyšel pozitivně na COC, MET a OPI. Vše zapřel a test označil za podvrh, i když jsem ho v podstatě chytla s drogou, já jsem prý zbytečně hysterická. Na nočním stolečku je vzadu schovaná lahvička aqua pro injectione Braun 10 mm. Tvrdí, že si tím ředí benzin a čistí hodinky. Vše zlehčuje, také jsem našla obaly od Cialisu. Nevím, co to vše znamená. Nikdy jsem na něm nic nepozorovala. Je mi strašně, nevím, co dělat. Prosím, poraďte, je jiná možnost, k čemu používat injekční roztok?
Dekuji, Petra

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Petro,
děkuji za sdílení a dotaz.
Chápu, že máte o manžela strach a celá situace vypadá hrozně.
Zkuste navštívit zařízení, které se zabývá poradenstvím pro blízké lidí, kteří jsou ohroženi závislostí. Kromě praktických rad, jak celou situaci řešit, dostanete i Vy velmi potřebnou podporu, abyste celou situaci zvládla, pokud možno co nejlépe. V Praze je to např. Poradna pro rodinu, zde kontakt:
Poradna pro rodinu, SANANIM
Žitná 1574/51, Praha 1
https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ppr/
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Pokud je pro Vás Praha z ruky, napište, jaká města máte poblíž a my se Vás pokusíme nasměřovat do vhodného zařízení.
Než byste se někam dostala fyzicky, můžete si zkusit přečíst toto: https://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
Budu Vám držet palce, ať vše dobře dopadne.
Markéta