Substituční léčba
Mára
Dobrý den,, chtěl bych se zeptat jak se mohu přihlásit do substituční léčby. Jsem závislý na. Heroinu a pervitinu.. Ten perník mě ňák nestrasi ale ten Herák je nahovno a chtěl bych nastoupit do substituční léčby. Dik

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Máro,
čtu, že nejste spokojený s tím, kde se teď nacházíte, a chcete to změnit. A to je vždycky velká věc - vážně klobouk dolů!
Zvažujete substituční léčbu, to dává smysl - zvlášť pokud cítíte, že heroin je to, co vás nejvíc táhne dolů. Nejlepší cesta, jak začít, je zajít do kontaktního centra nebo oslovit terénní pracovníky - právě oni mají přehled o tom, kde v okolí aktuálně probíhá substituce, jaké jsou podmínky, a hlavně vám můžou pomoct projít tím začátkem.
Nebojte se zeptat, říct si o podporu - od toho tu podobné programy jsou. Většina služeb je anonymní a zdarma.
Kontakty můžete najít i na webu drogy-info.cz v sekci Mapa pomoci, nebo mi napište, odkud jste - ráda pošlu konkrétní informace.
Držím palce,
Gabriela Minařík