Pervitin
Mesiáš
Dobrý den paní Gabrielo
Myslím ze jste mě pochopila trosku špatně malé dávky to až tak nejsou tedy jak pro koho.
Ale myslím ze když za 30 minut vysnupu pul gram a ihned dostanu hlad najim se a jdu si pak lehnout a spat tak popravdě ani nevím jestli je to v pořádku nebo proste to mám jinak než ostatní.
A k psychiatrovi si předepsat prášky ani nechci jelikoz pro mě je to úplně stejné i prášky jsou silné drogy a myslím ze kdybych je dostal předepsané nedopadlo by to dobre protože samozřejmě by bylo dávky určené cca na 3 denně tipuji no a v mém případě a jelikož rad pozoruji hranice tak bych snědl cely balik za jeden den.
Takže popravdě nevím co momentálně dělat.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
děkuju, že jste napsal znovu.
Zaujalo mě, že na jednu stranu říkáte, že v prvním dotazu mluvíte o tom, že pervitin dobře zvládáte, ale zároveň popisujete, že si dáte půl gramu pervitinu za 30 minut, a že kdybyste dostal předepsané léky, sníte klidně celý balíček. To podle mě něco říká o tom, že kontrola už teď není úplně ve vašich rukou - a upřímně, právě to bývá jedna ze známek závislosti. Vím, že to nevypadá jako klasické „padnutí na dno", ale i tohle může být jeden z prvních příznaků.
Nemám potřebu vás soudit - spíš si říkám, že když tohle sám vidíte, možná už je to bod, kdy by mělo smysl se na to s někým podívat blíž. Ne kvůli diagnóze, ale kvůli vám, kvůli myšlenkám, které se vám honí hlavou. Co vy na to?
S pozdravem,
Gabriela Minařík.