alkohol
dog
dobrý den,
moc prosím o radu.v rodině máme alkoholika,nevíme si s ním rady. On sám se cítí v pohodě a nic mu není, chybu hledá v těch ostatních. o léčbě nechce slyšet.tajně si kupuje alkohol a doma jej schovává.lže do očí že to není jeho a že on nepije.napadá rodinu slovně,uráží všechny kolem.už jsme z toho vyčerpaní.moc děkuji za pomoc. dog

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den,
díky za Váš dotaz.
Situace, kterou popisujete je velmi náročná, zvláště pokud se jedná o blízkého.
Bohužel, zvláště když je člověk dospělý, není možné ho donutit k tomu aby se šel léčit a její výsledek byl úspěšný.
Člověk se musí rozhodnout sám, připustit si, že má problém aby ho byl i schopen začít řešit.
Bohužel takhle po internetu, Vám nedokážu dál jednotný ucelený návod k tomu, jak člověka přimět k abstinování.
Doporučila bych Vám kontaktovat organizaci, která se zabývá poradenstvím i pro rodiné příslušníky. Zkuste napsat jaké větší město máte poblíž a rádá Vám někoho poradím.
Držím palce a dejte vědět!
Markéta