MDMA
Alča
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, jestliže propařím čtvrteční a páteční noc na MDMA, bude dostatečný odstup pro sedutí za volant, následující středa ráno? Tzn. 4 dny? Předpokládám, že k tomu bude v nějaké míře ještě alkohol i v průběhu zbytku víkendu, ale již bez těchto chemikálií. Nerada bych pak náhodou někde za volantem lízla pozitivní test, což mě trápí nejvíce. Rozumím, že každý metabolismus je jiný a jinak dlouho to zpracovává, nicméně chtěla bych minimalizovat na maximální míru všechna možná rizika s tím spojená. Co se týká spotřeby, jde o jednorázovou párty jednou za čas, nejsem stálá ani víkendová uživatelka, tudíž ani spotřebované množství nebude nijak závratné.
Děkuji za Váš čas a Vaši práci.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Alčo,
díky za Váš dotaz.
MDMA patří do skupiny amfetaminů, tudíž může v testech vyjít pozitivní jako amfetamin. Často se ale stává, že se tato látka "ředí" i jinými látkami. Může se tedy stát, že by při testování mohly vyjít pozitivně např. metamfetaminy nebo tricyklická antidepresiva.
Obecně se udává, že přítomnost ve slinách by měla být do 48hod, ale jak sama píšete, závisí na vícero faktorech.
Pokud tedy chcete mít větší jistotu, kupte si příště po akci test na přítomnost drog. Testy jak ze slin tak z moči jsou volně prodejné v lékárně.
Pokud byste potřebovala něco doplnit, dejte vědět.
Markéta