HHC ( a jiné) a test na drogy.
SemNapíšuNějakéJméno
Dobrý den,
Již cca měsíc abstinuji od THC které jsem užíval víkendově. Vzhledem k nástupu do nové práce, kde budu muset občas řídit vozidlo, jsem se rozhodl kvůli případné možnosti "nalízat" abstinovat.
Zvažoval jsem , že bych si občas (ale už jen v menší intenzitě) dal HHC (HHC-P etc.. nebo jiný derivát).
Může se tato látka objevit pozitivní na testech které provádí policie při kontrole?
Děkuji , přeji hezký zbytek dne.

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den,
díky za Váš dotaz.
Prvně, gratuluji k abstinování, super práce!
Co se týče testů, kolegyně zjišťovala v toxikologické laboratoři, že HHC může také způsobit pozitivitu běžně prodejných testů na drogy (tedy sliny, moč). Nejde ale s jistotou říci, že test vyjde pozitivní/negativní vždy. Opravdu záleží na typu užívaného HHC, množství, použitých testech atd.
Aby se co možná nejvíce předešlo riziku, je lepší, pokud je to nutné, užívat HHC produkty s co nejnižším obsahem THC a vybírat si kvalitní a ověřené prodejce. Pokud chcete mít větší jistotu můžete si zakoupit testy ze slin/moči v kékárně (jsou volně prodejné).
Pokud byste potřeboval ještě něco doplnit, dejte vědět.
Markéta