Testy na OPL
Janek
Dobrý den, jsem ve služebním poměru a na dovolené jsem před více jak měsícem a půl s místnímy lidmy si několikrát potáhl z jointu. Po téhle době jsem šel na test na OPL a ten den jsem si na to vzpomněl tak jsem se z neznameho duvodu lekl a před odběrem moči vypil asi 2 litry vody během rána. Na test musim jít znovu.
Je vůbec možné aby mi to mohli po takové době najít případně mohl jsem tou vodou nějak znehodnotit daný vzorek pro toxikologii a proto jsu znova? Vrtá mi to hlavou. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Janku,
díky za Váš dotaz.
Co se týče detekce THC ale obecně všech látek je individuální. Vždy záleží na vícero faktorech, např. četnosti užívání, kvalitě užité látky, množství užité látky, metabolismu...
Obecně se ale udávají tyto časové rámce:
THC
• detekce z moči 1 - 30 dní (Výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní.)
• detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
• detekce ze slin do 10 dní
Pokud tedy nejste pravidelým uživatelem a jednalo se o jednorázový experiment před více jak měsícem, měl by být test v pořádku. Pro vlastní klid si můžete zakoupit test na přítomnos drog v lékárně, je voln prodejný např. https://www.drogovy-test.cz/drogove-testy-z-moci/109-multidrogovy-test-z-moci-na-12-drog-amp-bar-bzd-coc-met-mor-mtd-pcp-ppx-tca-thc-xtc-1-ks-8590646640156.html?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIkaCDzeHmhQMVC6hoCR2ZjgbxEAQYAyABEgLb9vD_BwE
Kdybyste potřeboval něco doplnit, tak se ozvěte.
Držím palce, Markéta