Jaká droga mi byla hozena do pitÍ
Lulu
Dobrý den,
nedávno jsem se s přáteli zúčastnila párty na které jsme pili alkohol. Takovýchto akcí se účastním častěji a proto vím, jaký je můj limit v pití alkoholu a běžně se neopiji z jednoho míchaného nápoje a dvou panáků. Naivně jsem ale zapomněla můj drink na stole a odešli jsme a já si myslím, že mi dam někdo hodil nějakou drogu. Asi 20-30 minut po vypití jsem ztratila veškerou motoriku a nemohla jsem vůbec stát bez podpory, ani jsem nedokázala sedět na lavičce, aniž bych padala. Neměla jsem žádné potíže s komunikací, byla jsem plně při vědomí, jen jsem měla problém s pohybem, což by mi vypitý alkohol určitě nezpůsobil (v množství, které jsem v tu noc vypila). Poté jsem také zvracela, ale dostala jsem se v pořádku domů a ráno už mi bylo dobře.
Zajímalo by mě, jestli dokážete říct o jakou drogu se jednalo?
Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Lulu,
díky za Váš dotaz a projevenou důvěru.
Bohužel, takto po internetu nejsme schopni určit o co by se mohlo jednat. Podle potíží, které popisujete, by se mohlo jedna o hypnotika/sedativa ale na jisto by Vám výsledek potvrdili pouze v toxikologické ambulanci (můžete zkusit kontaktovat např. +420 224 911 267 (pohotovost/konzultace) .
Případně můžete zkusit koupit multi test na přítomnost drog (volně prodejný v lékárně), myslím ale, že pokud by něco vyšlo, musela byste stihnout test tak do týdne od akce.
Tak snad stačí takto, pokud byste potřebovala ještě něco doplnit, dejte vědět. Příště nepouštějte pití z dohledu.
Markéta